A quarter after one

Igår, efter att ha spenderat eftermiddagen och kvällen på Sea Lodge och smögenbryggan så kändes glass väldigt passande. Självklart ville jag ha en Ben & Jerry's-pinne, men när jag frågar efter den så får jag svaret "Den är slut, och den är slut i hela Europa så jag kan inte beställa den heller" Nehe?!?!? I chock gick jag vidare. Utan glass.
Jag visste inte hur mycket jag kunde lita på den mannen, så idag när vi var och hälsade på mormor och morfar på campingen och det var dags för glass igen så tänkte jag att de kanske hade den trots allt. GBbilen var till och med där så dom måste ju ha den!! Med hoppet uppe gick jag in och kollade. Men nej, ingen pinne... Pappa frågade GBkillen om den (jag var inte tillräckligt modig), men han sa att dom var för sega i usa med att tillverka den.
Ska jag klara resten av sommaren utan den godaste pinnglassen i denna värld full av konkurrenter?! Jag tackar gud för Magnum Temptation, en värdig reserv!


Kommentarer
Postat av: Ronja

När kommer du heeeem??!! <3

2010-07-19 @ 23:14:28
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0