Wishing only wounds the heart

Var inte riktigt säker på hur jag skulle göra med det förra inlägget, men det verkar funka och jag låter det bara va...


Kände mig lite bättre än igår när jag vaknade, som tur var. Mina föräldrar tolkade min sjuklighet som att min kropp hade fått en chock av den friska luften eftersom jag är ute för lite. HA! säger jag bara! Visst, syster slår alla, men jag är i allla fall ute mer än vad mina föräldrar är!
Men eftersom jag var bättre idag så tvingade mamma ner mig på stan i 16 minusgrader. 16 MINUSGRADER!!! Och jag som redan frös ihjäl inomhus liksom... Men, jag hade inget annat val än att dra på mig eskimåkostymen och ge mig ut i den fruktansvärda kylan. Jag har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv! Jag fick brainfreeze i näsan...
Man får ju i alla fall komma in i en hyfsat varm affär sen... Men tji fick jag!!! När vi kommer ner till stan så visar det sig att vandringens mål, Lindex, hade stängt en halvtimme tidigare... JAHAPP...!
Jag var helt säker på att näsan skulle ramla av och att mina hjärnceller hade gått i dvala. Belöningen jag gav mig själv så fort jag hade kommit hem var att bunkra upp med kuddar och en filt i Melinas säng och kolla på en av Disneys bästa filmer- Pocahontas!

Nej, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och göra något vettigt istället...



Puss<3




Har inga bilder på den provisoriska datorn och jag kan aldrig ladda upp printscreenade heller så det får bli bildlöst tills vidare...

Kommentarer
Postat av: Gittan

Nu ska jag berätta för dig Felicia att jag, mamma o Emelie är ute minst 2,5 timmar varje dag i stallet där det är lika kallt inne som ute. Vi har på oss 3-4 lager kläder men börjar tappa känseln redan efter 10 min, du ska nog få följa med ut någon gång! Idag va mamma snäll o lät mig vänt amed ridningen för att de va 21 minus men nu är de bara 12 så ska snart ut nu :D Oj en uppsats men de jag vill säga är att jag ÄLSKAR o ha hästar o ha nordpolsvinter samtidigt! :D

2010-01-09 @ 14:05:38
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0