If I could turn back time

Jag har tröttnat på designen på min blogg så jag tog orken till mig att ta tag i det! Skulle precis tänka ut vilka bilder jag skulle ta när jag kom på en sak: jag har ju inga bilder på den här datorn...
Så nu har jag kollat igenom nästan hela min bilddagboks historia på jakt efter bilder och printscreenat hur mycket som helst. Lite stolt över mig själv måste jag nog allt säga att jag är!
Men när jag väl var klar med alla bilderna hade min ork försvunnit... Lyckades i alla fall få Josan att gå med på att göra ett försök med designen. Med tanke på hur bra hon lyckas med allt annat så blir det säkert jättebra!

 

Puss<3


Kommentarer
Postat av: melinda

haha man behäver inte printscreena från sin egen bdb, då kan man bara högerklicka o spara som ;)

2010-01-31 @ 22:49:56
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: josefine

I'll give it try :)

2010-02-01 @ 10:01:26
Postat av: josefine

eller så kan man säga I'll give it a try! det funkar också:)

2010-02-01 @ 10:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0