Now it's different

Min kära syster är väldigt nervös inför torsdagen (?) för då ska dom nämligen dansa i skolan och då måste man dansa med en kille! Hon vet inte ens om hon ska våga hålla någon i handen... 
Hahahah jag kan inte låta bli tänka tillbaka på den dagen som vi skulle dansa med killarna första gången: vi hade samma lärare som hon har nu och han blev jättearg på oss för att vi inte vågade gå ihop tjej och kille. Det var ju såååå pinsamt!! Tror inte att det blev någon dans för våran del under hela tiden på den skolan sen...
Och nej, detta var inte igår! Utan jag antar att det var i trean, eftersom det är det hon går nu. Har sagt till henne att hon kommer få dansa med killar massa gånger i skolan, men hon tycker det är orättvist efftersom jag är äldre... Aja, jag tror att hon överlever och inser att det inte var så farligt ändå!


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0