I'm yours if you want me

Jag klarar som sagt inte av att skriva om hur en dag/kväll/natt har varit så jag nöjer mig med att berätta att jag var hos Carro men Sara, Frida, Anna och Felicia och det var en bra kväll/natt!

En sak som stör mig väldigt mycket just nu är att jag har inget ljud på den här datorn så Spotify är värdelöst, men jag är så grymt sugen på Rise To The Occasion! Jag har den ingan annanstans än på datorn och jag vill verkligen lyssna på den NU. Framförallt vill jag höra "Everybody's going away, I'm barely hangin on". Fråga mig inte varför för ni skulle inte få något svar,  men av någon anledning fick jag den i huvudet...
Jag får väl nöja mig med Let Me Sign så länge.



Puss<3

Kommentarer
Postat av: michelle

varfor? hahah nej, jag bara skojar:) det ar humor det. Jag ar sa himla glad for jag forstar vad du menar och jag vet:D makes me happy:D tank att du berattar for mig, jag blir ju riktigt stolt:D sa tack tack. men - (hihihi kanner mig som han i let's dance) RUBRIKEN! NEJ NEJ NEJ . you know what i mean ! <3 neeeeej

2010-01-03 @ 05:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0