Always, forever

Det blir inte alltid som man tänkt sig... Vi skulle vart i Sunne och åkt skidor nu. Såg verkligen fram emot det eftersom jag inte har åkt någonting i år. Men snön tyckte väl om oss för mycket för att släppa iväg oss så det var bara att putta och dra bilen upp till garaget igen... Vi bokade om så hoppas att det går lite bättre då istället. Nu får jag väl spendera dagen med att kolla på Barnen på Luna. Åh vad jag älskar det!! Flashbacks till min och Annas tid<3


En trevlig liten nyhet är att jag ska hänga med Michelle till Kreta i maj. Längtar redan!! Jag ska få bli bruuuuuun!

 

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ronja :D

Ååååå ta med mig i en väska (a)

2010-02-21 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0