To make it all okay

Jag tycker att dom matar bankomaterna lite dåligt i den här stan... Dom stackarna måste ju äta allt dom får tag i för att överleva nu när det är så kallt! Som tur är så har jag matat en nu så det är nog lugnt med den ett tag i alla fall... Men jag tycker ändå att det är dåligt av bankerna att dom inte tar tag i det och matar dom själva. Så att allmänheten slipper offra sina bankomatkort menar jag. Deklart att jag inte har något emot att rädda den lilla stackaren men egentligen så borde jag ju ha sluppit att vara utan kort nu...


Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hur gick det sen?! :O

BankoMATkort x)

2010-02-20 @ 10:52:52
Postat av: Ronja :D

Det förra var från mig ;)

2010-02-20 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0