Love me for me

Nu tänker jag inte plugga mer historia förän imorn i skolan. Jag okrar inte mer. Vill inte mer. Undrar om man kan dö av överdos av historia... Michelle trodde inte det men jag är inte så säker. Det känns ändå som att jag kan det mesta i alla fall och sen får resten gå som det går.

Förut fick jag en väldigt rolig överraskning. Esteterna ska åka och bada i Skövde imorn efter skolan! Hur kul kommer inte det bli!? Ser verkligen fram emot det och det tycker jag faktiskt att vi förtjänar efter allt slit inför provet!


Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ronja :D

ååh vad roligt vet du när ni åker hem då? :D

2010-02-10 @ 12:08:55
Postat av: f

riktigt kul var det!!:D vi åkte med halv 8 tåget:)

2010-02-10 @ 20:50:18
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0