Jag har någonting på känn

I gotta feeling går på för fullt på radion och man kan ju inte bli annat än taggad!!

Ibland tänker jag på hur olika jag och min syster är. Jag, med mitt tjocka, lockiga, ljusbruna hår och grön/blå/grå ögon, är ju inte särskilt lik henne, med sitt tunna, blonda, raka hår och blå ögon. Ja, det är inte mycket i utseendet som är likt. Dessutom är hon sportnörd och jag är... Jag vet inte riktigt vad jag är men så långt från sportnörd man kan vara typ.
Däremot blir jag så himla glad att hon och en kompis har börjat skriva massa låtar! Dom skriver så fort dom ses och drömmer om att vara med i Lilla Melodifestivalen och bli kända, precis som jag och Anna gjorde när vi var mindre. Hon har en hel pärm hemma fylld med låtar och kläddesigner! Tror faktiskt att jag kommer ihåg dom flesta av låtarna... Inte världsklass direkt, men jag är andå ganska stolt över det vi gjorde. Så himla dåliga var dom inte ändå.


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0