It wasn't even whole to start with

Just nu känner jag mig väldigt stolt över mig själv!! För er som inte vet det så bor min gammelmormor och gammelmorfar här och dom spenderar en del dagar med att stänga av tv:n, tända och släcka lampor och slänga ner taklampor... Förut var jag väldigt rädd, men sen drömde jag om dom och sedan dess har jag känt mig lugnare. Jag vet att dom inte vill skrämma mig, utan skydda mig. Mina två skydsänglar... Herregud, jag blir helt gråtfärdig så fort jag skriver eller pratar om dom. Vet inte varför, jag blir bara väldigt känslig...
För det mesta håller dom till i mina föräldrars sovrum och därför går jag inte in där när jag är ensam hemma. Men idag var första gången på kanske ett år som jag faktiskt gick in dit helt själv i huset! Lite tungt, men det gick bra ändå och jag är verkligen glad över att jag vågade. Dom vill ju inget illa. Så gulliga är dom<3

Ni får tycka att jag är hur konstig som helst (för jag märker det när jag själv läser att det låter inte riktigt helt klokt...) men så är det iaf.


Puss<3

Kommentarer
Postat av: melinda

2010-02-15 @ 20:06:51
Postat av: melinda

ska kanske skriva nått åxå, men shiet va coolt :O

2010-02-15 @ 20:07:14
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: mtina [musik gör mig levande]

följer du min blogg? :) jag följer din :>

2010-02-16 @ 22:10:45
URL: http://mtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0