We are

Ikväll ska jag med gott samvete äta massa godis. Jag måste äta massa över huvudtaget. Sen jag blev sjuk förra veckan så har jag gått ner nästan fyra kilo, och det märks! Jag tänkte inte så mycket på det först, men när mamma klagade på hur smal jag har blivit så såg jag det ju själv. Jeansen jag har på mig brukar vara tighta, men nu är dom definitivt inte det. Först tänkte jag ju att dom hade töjts ut, fast sen kom jag på att det var jag som hade blivit mindre. Inte bra! Så jag ska minsann se till att gå upp igen. Hallå, kära choklad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee dra mig baklänges! nästan 4 kilo på en vecka? vilken superdiet asså. vilken sjukdom ska man sattsa på för bästa effekt tror du då? hhaha

2010-12-27 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0