Happy knowing that you are mine

Busy week säger jag bara! Så även fast jag har varit jättebloggig så har jag inte haft tid att skriva ner det på datorn. Det finns massa inlägg inne i mitt huvud nu. Men jag tänker inte skriva ner dom. Istället komprimerar jag det som har hänt. Jag lovar, ni skulle inte orka läsa allt ändå!

~ Dansen börjar äntligen sätta sig, även fast det är mycket småsaker kvar!
~ För tredje året i rad har jag och Michelle gjort julkalendrar till varandra. Supermysigt att få vakna varje morgon och öppna ett paket ifrån min älskade vän! Tyvärr har jag bara hunnit göra 23... Men ska försöka till tusen att hinna klart imorn!!
~ Våra dansares dansproduktion var det bästa jag sett på länge! Jag skrattade. Jag grät. Jag fnittrade hejdlöst. Alla var så himla duktiga. Men det var ju inte bara dansare som var med, utan även John och Sterner. Sterner var faktiskt den enda i hela produktionen som hade en solodans. Och i och med det så har i stort sett hela skolan sett den mannen strippa.
~ Två kvällar i rad har jag spenderat i skolan med att sälja fika och vara trevlig och klappa och ropa och städa och framför allt kokat kaffe!
~ Jag har fått reda på vem den spanjorskan är som jag ska ha här i en vecka, och som jag sedan ska vara hos i en vecka. Och det känns väldigt bra! Vi har så mycket gemensamt så jag kan inte tänka mig att det kommer bli annat än bra!

Jag hade en hel del annat att skriva också, men mamma avbryter mig hela tiden så jag kommer liksom aldrig in i det. Men men. Det är så det är!

Nu kommenterade mamma det jag skrev om att hon hade avbrutit mig, men hon sa bara att hon bjuder på det. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0