Så står vi där

Jag är så glad över att jag äntligen har tid till annat än läxor nu när jag slutar tidigare och har varit hemma några dagar. Det är så härligt att kunna fördriva tiden med oviktiga saker och slippa tänka på massa måsten hela tiden. Så jag snodde Melindas frågor som jag tänkte underhålla mig med ett tag!

Hur har året 2010 varit för dig? - dåligt i början men sen blev det bara bättre och bättre!
Bättre än förra året? - ja det tycker jag verkligen
Någonting du aldrig kommer glömma 10? - kreta med bästa michellen av alla michellare
Har du flyttat under år 10? - typ båten på halvtid i somras?
Har du hittat en ny låt som du älskar? - si si
Isåfall vilken? - typ alla låtar med Never Shout Never, Magnus Weideskog och Tylor Hilton
Har du kysst en främling? - ja...
Hur har du mått under året? - bra! jag brukar inte vara ledsen så

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2010? - hahah var det kaos det första halvåret eller?! men sen jag blev kär i Daniel så har det bara varit bra!
Har du varit kär? - väldigt!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja det har jag<3
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - hihi ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - beror på hur man ser det antar jag...

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Tack och lov inte!
Har någon i din släkt avlidit? - typ farfars syskon men dom känner jag inte
Har du slagit någon riktigt hårt? - Jag? Slå hårt?! HAHAHAHA
varit i slagsmål? - jag är för snäll (a)

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - det har jag väl, men man får inte tänka så!
Har du skämt ut dig? - haha det har jag säkert gjort!
har du ljugit för en vän? - det har jag nog, men inget jag kommer på nu
Har du varit ute en hel natt? - inte ute, men framför ett redigeringsprogram
Har du blivit tagen av polisen? - Nej, och jag tackar för det!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - det har jag allt
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - yes yes

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - katedralskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? - alla är så söta så!
Hatar du någon på din skola? - finns ju ett antal störningsmoment, men inte mer än så
Har du gjort något framsteg? - jaa!
Haft alla rätt på ett prov? - varför kändes det helt plötsligt som att vi inte har haft några prov alls...?

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ja, väldigt många dessutom!
Har du förlorat en vän? - nja, tappat kontakten
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Fröken Grann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0