We'll make it through, my dear

Just nu sitter jag och myser i min härliga 9Atröja. Mitt huvud, min näsa och min hals paktade ihop sig och gick upp i krig mot mig. Och jag förlorade. Så jag har spenderat dagen här hemma istället. Dagen har varit ganska händelselös på grund av det... Men istället för att skriva om hur många timmar jag har sovit, hur ont jag har i halsen och hur mycket godis jag har ätit så tänkte jag lägga upp några bilder från igår! Det är min syster som har agerat fotograf, därav den bristande kvalitén i bilderna. Och dessutom finns det 22 bilder på bara Michelles ansikte. Jag överdriver inte, jag har räknat! Dom flesta blev suddiga, men några blev helt okej ändå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0