Stand up little girl

Kan ju meddela alla i hela världen att min stickade tröja som jag pratade om igår nu är i min ägo!! Och dessutom var den på halva priset. Helt okej tycker jag. Förutom den så hittade jag en annan fin tröja på Monki som också var på halva priset. Att köpa två tröjor för 300 när dom egentligen kostar 300 var tycker jag är ganska bra för att vara mig. Jag är kass på att handla på rea annars. Allt är ju alltid slut! Lisa har i alla fall bestämt sig för att aldrig nånsin gå på mellandagsrea igen. Det är för mycket folk och dom fattar inte att man inte kan ha med sig stora barnvagnar. Det fattar inte jag heller. Och jag blir aggresiv när det är så trångt överallt. Jag kanske borde hålla mig borta jag med...
Nu ska jag börja spara massa pengar igen, för på torsdag bokar vi spanienresan! Är jag taggad?!

Hittade en väldans söt bild på Lisatjejen! Och min rumpa...

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååååh, jag ser ju fuckad ut :'D men din rumpa är lite go' som vanligt <3 ;)

2010-12-29 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0