Never want to let you go

Långsamma djupa andetag nu, Felicia! Det är svårt för mig att få kontroll över mig själv just nu. Jag vill bara hoppa upp och skrika så högt jag kan. Det tänker jag dock inte göra. Dels för att min hals inte är med mig och för att folk inte ska missta mig för en fjortis. MEN jag såg nyss min amerikanska mans (ledsen Daniel, men jag har faktiskt en man där borta också och det har varit så långt innan jag träffade dig) turnéschema och jag svimmar nog snart. Han ska till Europa!!! Det närmaste Sverige han kommer är Tyskland, men ändå!! Det är helt sjukt hur gärna jag vill höra honom på riktigt.
*ding*
Det var ljudet av när en biljett hamnade överst på min önskelista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0