Leave it

Om det händer dramatiska saker i drömmar så brukar jag ha svårt att släppa det. I natt hade jag precis en såndär dröm. Känslan sitter kvar och den vägrar släppa. Först träffar jag Sterner som är jättesur av någon anledning och inte ens tittar på mig. För att göra honom gladare så ger jag honom en kram, men han kastar iväg mig. Då går jag ledsen därifrån. Sen träffar jag Daniel som tröstar mig. Låter bra, eller hur? Men lyckan är kort, för det är någon liten skitsak, som jag inte kommer ihåg vad det var, som vi tycker olika om. Det slutar med att vi bråkar vi också. Han åker hem och jag ligger på golvet och storgråter. När jag väl vaknade och fattade vad jag hade drömt så började jag gråta igen och kunde inte somna om på ganska länge. Och nu gråter jag nästan med. Kan jag fatta att jag drömde eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0