I've seen it all

Idag har jag varit hos John med Sarah och Louise. Idag är det nämligen bokningsdags för Spanien!! Känns väldigt bra måste jag säga. Lite läskigt eftersom ingen av oss har varit där och så måste vi se till att vi kommer iväg från flygplatsen, och det är ganska långt dit vi ska. Men allt sånt brukar fixa sig ändå!
Jag och Sarah såg till att bli lite bruna innan vi gav oss iväg till stationen, och när vi är där så sitter världens sötaste gubbe en bit bort och gråter! Vi visste inte vad vi skulle göra! Vi kom fram till att det bästa vore att ge honom en lapp är det stod "Vi tänker på dig" men vi hade ingen penna eller papper. Jag hade nog inte vågat heller... Men tyckte så synd om honom!!
Gubben, om du läser detta (vilket inte är särskilt troligt) så hoppas vi båda att det löser sig och att du kommer bli glad snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0