Give it a thought

Jag fick skäll av Melinda för att jag inte gav smskillen ett namn. Jag tycker dock att det är ett alldeles utmärkt sätt att beskriva killar som man inte vet vad dom heter. Typ datorkillen, ögonkillen, bibliotekskillen, elkillen. Listan kan göras lång med namn som använts under året. När man sen tar reda på vad killen heter så får han ju ett namn. Ögonkillen blev till exempel Jonas, och sen blev han Louises Jonas!
Ni fattar grejen? Smskillen har faktiskt också fått ett namn nu, och det är Hugo!

Kommentarer
Postat av: melinda

hahah tack för upplysningen! :D men jag har faktiskt döpt en på skolan till snyggmarkus för jag visste redan vad ahn hette (H)

2010-12-30 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0