Fool for you

Jag sitter framför tvn och tänker på tre saker:
1. Verkar inte Marcus Schenkenberg vara den tråkigaste nånsin?! Jag tycker minsann att Carin Da Silva förtjänar att vara lagkapten för hon är den som peppar mest och har mest energi. Marcus står bara och ger då och då ifrån sig ett litet leende.
2. Ginatjejerna har så sjukt snygga skor i reareklamen!
3. Har dom alltid haft Your song i Fritidsresors reklam? Jag har inte haft en tanke på det innan, men nu när jag såg den så hörde jag att jag kände igen texten. Hur länge har jag missat det egentligen?!

Kommentarer
Postat av: lou

2010-12-25 @ 22:56:05
Postat av: lou

Ja fast det är en annan version av your Song men det är ändå den!

2010-12-25 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0