If it's love

Som Lisa skrev i sin blogg häromdagen, så har vi anklagats för att vara obotligt tjejiga. Jag passar väl på medan stämpeln ändå är färsk. Nu kommer ett av de tjejigaste inläggen jag har gjort tror jag. Det kommer nämligen handla om mitt bröllop...
Ja, jag har en ganska tydlig bild av själva bröllopet i mitt kära huvud! Bröllopsfesten är fakiskt inte lika viktig, så planeringen av den får vänta några år. Hur som helst så ska jag gifta mig på en strand. Punkt slut. Inget att diskutera. Alla sitter på stolar i sanden och solen har gått ner. Det är fullt med stearinljus överallt och gången kantas av dem. Jag har på mig den otroligt fina vita klänningen och det långa håret ligger i vågor. En del av håret hålls uppe med en vit lilja. Jag går själv fram till altaret och där står mannen jag ska dela resten av mitt liv med.

Underbara klänning... En vit sån ska bli min!

 

Sådär, nu har jag skrivit av mig lite. Så... någon som betalar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0