I've been listening to jazz

Vet ni vad?! Något helt otroligt har hänt! Något jag aldrig trodde skulle hända!



*en otroligt spännande och grym trumvirvel som verkar hålla på i en evighet*



Jag kanske ska få ett dressing room!!!! Inte så stort ioförsig, så mer en walk in closet, men hur grymt!?! Jag har ju tjatat på mina föräldrar om att göra om klädkammaren, men det är så mycket jox där inne som dom inte kan göra av någon annanstans. Fadern min har i hemlighet tänkt ut hur man skulle kunna göra och berättade om sina visioner för mig och det låter verkligen helt okej!!

Här ska det vara en grym bild som jag paintade mig igenom, men nej, det ville bloggen inte gå med på...

Aja, för er som har sett mitt rum så kan jag ju försöka förklara vad vi ska göra om måtten funkar. Garderoberna försvinner och där ställer vi en bredare säng. Där fotöljerna och tv:n är nu bygger vi två väggar så att det blir ett litet rum i rummet liksom. Det är där min gåva kommer hålla hus! Tv:n och fotöljerna hamnar där sängen stod och... ja, det var nog det mesta tror jag. Om det funkar så kommer det säkert bli super!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

låter super! jag är avis ;(

2010-08-02 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0