To sweet for revenge

Att spendera massa tid på Lilla Blå med sånna man tycker om är verkligen bland det bästa som finns! Dagens omtyckta fikdelare var Jossan och Michelle. Härligt att träffa Josselijoss igen! Har inte sett henne sen vi var på Eclipse... Där satt vi i alla fall i en väldans massa tid och jag är säker på att Michelle sa något som var sjukt konstigt och roligt, men jag kan inte komma på vad det var!! Så fort jag kommer på det så skriver jag det och kan förlänga era liv med några minuter!


Mitt horoskop sa något i stil med: Idag kommer du bara köpa saker som varar länge.
Inte exakt för jag orkar inte gå och leta upp det igen. Men samma budskap i alla fall!
Mina inköp: ~Fika. Inte så långvarigt direkt. Lite mer långvarigt för mig än för folk som äter i normal hastighet ioförsig... Dom kanske hade räknat med det!
                    ~Något skimmergrejs. Man skulle smörja in sig med det så att man skimrade mer typ... Vet inte alls om det funkar bra, men det var rea och dessutom två för en, så att spendera 10 kronor på två sånna paket är väl helt okej?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0