Something special

Dagen såg inte ut som jag trodde att den skulle göra, så jag spenderade istället dagen med att fixa lite inför imorn! Jag har suttit och fixat med mina naglar ganska länge nu och jag var väldigt nära att göra något jag absolut inte får: Jag hade ett moment of weakness och var när på att måla mina naglar... Inte okej! Den svaga delen av mitt huvud sa "Hellre korta målade naglar än bara korta". Och ja, det håller den andra delen faktiskt med om! Men om jag målar dom nu så kommer dom bara bli svaga, dela på sig och förstöras senare och då kommer dom förbli korta i all evighet. Det vill jag inte. Inte alls.
Mitt i allt så märkte jag att solen sken utanför fönstret så i desperation gick jag ut på altanen och solade, för mina naglar har en tendens att bli underbart fina och långa väldigt snabbt av solen. Inte för att en timmes solande gör någon skillnad, men det kändes bara bra ändå liksom. Jag försökte i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0