Not much else I can do

Äntligen drog mamma med mig upp till berget för att springa lite! Jag behövde verkligen det. Vi sprang visserligen bara 2,5 kilometer, men jag sprang mycket fortare än vad jag brukar så jag är väldigt nöjd ändå!
När jag sprang omkring där i skogen så tänkte jag mycket (det är det enda jag gör när jag springer. Förutom själva springandet då...) Jag bestämde mig för att verkligen ta tag i mitt liv nu när skolan börjar igen! Det vill säga i övermorgon!!
Jag ska
~Sluta skjuta upp saker som jag inte vill göra. Det slutar alltid alltid alltid med att jag blir superstressad i slutet. Historian förra året är ett perfekt exempel...

~Verkligen gå in för skolan! Plugga plugga plugga så fort jag har tid. På bussen, hemma, när jag inte har något att göra. Ingen tid får gå till spillo! (Självklart gäller samma med teatern!)

~Spara pengar!! Sluta upp med att köpa tretton chokladbollar i veckan. Ursäkter som "Det är ju lillördag imorn, vilket innebär att det är lillfredag idag, och på fredagar får man faktiskt köpa chokladbollar!" godkänns inte! Dom där chokladbollarna äter upp alla mina pengar. Jag lovar.

~Träningen. På tal om chokladbollar så ska jag ta tag i min träning på allvar. Så fort jag har införskaffat mig en kalender så ska jag planera allt mycket bättre! Dansa en gång i veckan och springa minst en gång!!

~LÄR DIG PASSA TIDER KVINNA!! I think that said it all...

Vi får se hur mycket av det där jag faktiskt lyckas hålla...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kan hjälpa dig att lära dig att passa tider! :DD

2010-08-22 @ 20:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0