It ends here

Jag stod framför min garderob och försökte komma på vad jag ska ha på mig under morgondagen (Ha! Som om jag nånsin har haft på mig det jag bestämt dagen innan...) Detta skulle innebära att jag fick sova i alla fall tio minuter längre imorn, och det tackar jag verkligen inte nej till! Men efter att jag stått där ett tag och kollat igenom alltihop och tänkt hit och dit så kom jag på att det var en bra idé att kolla vad vädret hade planerat för trevligt. Det visade sig att det var 14 grader, moln och lite regn... Jag som hade tänkt att jag kanske skulle slippa leggings och tights i alla fall första dagen och kunna ha shorts eller så, men nej då. Så nu är jag tillbaka på ruta ett. Men det är väl ingen idé att jag försöker lista ut vad jag kommer vilja ha på mig redan nu ändå...

Jag skulle gissa på att det är en väldigt nervös tjej på bilden, eftersom det var hennes första dag på gymnasiet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0