Hela mitt liv har jag sökt

Det blev inget lek med sminket sen ändå igår. Jag hörde nämligen några välbekanta röster från Melinas rum. Det var Pocahontas och John Smith som pratade och då kunde jag ju inte låta bli att krypa ner och kika på filmen en stund! Det är en så otroligt fin film och den säger så mycket! Massa kärlek på Disney!!
Idag däremot så höll jag på med massa olika skuggor och så, men det spårade ut lite... Jag slant till med penseln och när jag gjorde mitt bästa för att rätta till det så insåg jag att hela sminkningen på det ögat var bortom all räddning. Jag tog därför tillfället i akt och skapade något som liknade någon sorts ond fe eller något i den stilen... Inget Mangosmaterial i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Vinn en snygg sommartopp :D

2010-08-14 @ 11:23:15
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: linn

fin blogg kolla in vår

2010-08-17 @ 20:00:55
URL: http://limyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0