Det ligger i min systers jackficka

Kan ni förstå hur mycket jag saknar dansen eller?!? Jag behöver verkligen komma igång snart, innan jag blir galen galen galen! Såg att sensus i Skövde har bestämt datum för en "prova på-dag" med en massa olika stilar. Jagvilljagvilljagvill!
Men när jag berättade det för mamma med ett stort leende på läpparna så sa hon att "nej, dit ska du ju inte." "Vad säger du människa?!?! Ska jag inte få dansa nu?? VA, VAD HÄNDER?!" Okej, jag sa faktiskt inte så... Men det var ungefär så mina tankar vimmlade runt i huvudet innan jag kom på att man faktiskt kan fråga för att få reda på svaret. Svaret jag fick var att det är samma dag som tjejmilen... Jahapp!! Jag ångrar verkligen att jag gick med på att anmäla mig till det. Bara träningsångest, och nu det här...!
Jag som såg så mycket fram emot att prova reaggeton och magdansen... Helst vill jag nog fortsätta med R'nB, men om man måste vara med fjortisarna då...? Nej, det tror jag inte! Jag får helt enkelt lita på att mina tjejor kommer fram till något dom vill köra, så hoppar jag också på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0