Det är du och jag nu

Wow, säger jag bara!! Oskar var verkligen helt otrolig igår! Han levde sig in så mycket i musiken och sjöng verkligen med känsla. När han stod där uppe på scenen så verkade han liksom så... sårbar på något sätt och han verkade uppriktigt väldigt glad över att få vara där. Sånt gillar jag! Och för er som tycker han är snygg på bild: det är inget jämfört med hur han ser ut i verkligheten!!
Min kamera fick stanna hemma, men dom andra skulle lägga upp sina bilder på bloggarna, så så fort dom dyker upp där så länkar jag dit.

Eftersom Varatjejorna var tvungna att åka lite tidigare än mig så mötte jag Ronja och Martina och så gick vi och kikade på Amanda Jensen en liten stund innan vi drog oss närmare stationen. Hon var ju sådär, men trevligt sällskap hade jag ju i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0