Bredvid ditt namn

Efter fyra dagar av hur mycket gående och stående som helst (Oskar Linnros, Göteborg, Maratonrock och Rix fm) så tror jag inte riktigt att jag kan beskriva smärtan i mina fötter och ben! Så idag ska jag verkligen inte använda dom mer än jag behöver.
Men det är det verkligen värt för det har varit härliga dagar! Tack alla som var med!
Maratonrock var roligt och lite galet. Väldigt kul att träffa massa från mitt 9A och massa annat folk som jag inte har träffat på hur länge som helst!
Rix fm var också bra! Kände mig som en zombie eftersom det inte blev mer än några få timmars sömn, men den dagen slutade på massa plus den också!
Nu ska jag misann bunkra upp med kuddar och mysa framför den bästa serien av dom alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0