Aren't you glad?

Imorgon är det dags att ta klivet in i verkligheten igen. Den här gången ser jag verkligen fram emot det! Jag känner inte alls den där ångestkänslan över att behöva gå upp tidigt, plugga massor och bara få massa prov och grejs. Nu längtar jag väldigt väldigt mycket!!
När jag satt på Skarabussen i fredags så kändes det så otroligt bra! Som om jag var hemma igen. Och tänk att få gå omkring i korridorerna. Och sitta och flumma i källaren. Och träffa alla underbara människor. Och träffa dom nya spännande ettorna. Och, framförallt, få komma igång med Spökvandringen!!! Det kommer bli ett sjukt nice år tror jag bestämt!

Mina älskade flickor!

Kommentarer
Postat av: sarah

<33333333333333333333

2010-08-23 @ 11:44:20
Postat av: Lisa

:') <3

2010-08-26 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0