Cybertronic organism

Inlägget tillängnas Sterner och han galenheter!
Efter sin Egyptenresa så har han återvänt till skolan. Och han var galnare än nånsin!
Det började med att jag såg ett huvud med små inbakade rastaflätor i halva håret, som är vanligt när man åker utomlands ni vet. Sen ser jag att det är Sterner huvudet sitter på. Han hade tröttnat på hår i ansiktet så han flätade bak det. Smidigt. Förvånade. Smart.

När han kommer in i matsalen har han en stor blomma på sin bricka. Han hade hittat den vid tallrikarna sa han...


På matten startade vi vår alldeles egna styrelse. Det är den bästa nånsin tycker jag! Jag är ordförande och han är vice ordförande.

Sen hittade han en till mustash också!






Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0