Ridin' solo

Jag har hittat ett nytt golv att ligga på: det vid skåpen mellan aulan och navet! Visst, det är ju inte som en heltäckningsmatta direkt, men trots att det var stengolv så var det inte så farligt ändå.
Det är något speciellt med att ligga på golv... Precis som en tant som gick förbi sa så är det skönt för ryggen. Dessutom får jag liksom en frihetskänsla. Don't ask me how för jag vet inte svaret. Men det känns typ som att man ligger på ett moln som svävar iväg eller något.
En sak som var lite läskig var när jag låg där, helt lugn och blundade och hör någons steg tyst, tyst. Jag skulle bara kolla vem det var och när jag öppnar ögonen ser jag Juha stående ovanför mig. Jag blev så rädd att jag skrek till! Sterner, som ligger bredvid mig, undrar vad jag skriker åt så han öppnar också ögonen och då skriker han ännu högre än mig! Hahah nog för att Juha kan vara lite skrämmande ibland så behöver man ju inte överdriva.

Håll med om att det ser mycket bättre ut från mitt perspektiv!?



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0