Sunny days

Förkylningen är nästan borta, men det var inte så att den bara försvann utan den förvandlas långsamt till pollen istället. Ingen rast och ingen vila... *suck*
Som tur är så hittade jag tabletter och grejs sen förra året så jag slipper vara helt utan i alla fall. Jobbigt är det, men så länge det inte kliar inuti huvudet och halsen är jag glad! Fast att gå ut och njuta av solen idag kan jag ju glömma... Så jag får sitta inne och koncentrera mig på historian. Det kanske är lika bra det.

Tack till tjejerna för igår, och speciellt tack till Melinda för den fina presenten! <3

 

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Tack själv <3 <3 :)

2010-04-11 @ 18:52:37
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: melinda

äsch det var väl inget :) ni är värda mer <3

2010-04-11 @ 19:29:36
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: josefinus

thank you very much. ni är så fina sååååå <3

2010-04-11 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0