Let's do it again

Okej, nu kan vi låtsas att jag inte sitter här utan går runt i huset med en dammsugare i handen. Det skulle vara så mycket bättre!
Om vi ska låta bli att låtsas så har jag precis duschat och ligger mer än en timme sent i mina planeringar... Om 15 minuter ska jag vara på pappas jobb, och då ska jag ha bäddat, fixat mig, dammsugit och städat. Ska jag vara helt ärlig tror jag inte att jag kommer hinna det, även fast jag är supersnabb. Nej, dammsugningen får vänta och så får väl Frida sitta och titta på. Mycket nöje!
Varför sitter jag här nu då? Ja, det kan man fråga sig. Jag vet inte. Men jag vet att det inte är så smart...
Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och i alla fall hinna byta om innan jag går ner!


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0