I want your love

Hahah vilket fint avslut jag lyckades med i det förra inlägget! Sarah och Fanny kom nämligen när jag i stort sett hade skrivit klart så jag bara slängde in en puss och publicerade det. Aja, jag fick ju sagt det jag ville i alla fall.
Eftersom det är nya ägare och så så hade dom gjort om lokalerna helt. Det såg verkligen inte ut som samma ställe längre! Mycket snyggare, öppnare och mer high class.
Fannys kök och Mangos is the place to be!
Hahah, tack för en rolig kväll gott folk! <3


Puss<3

Ps. Jag hade lite bilder från när vi fixade oss, men jag hittar inte kameran. Kanske lägger upp dom jag jag hittar den igen.


Kommentarer
Postat av: melinda

åååhh nästa gång måste jag få följa med! :D hoppas ni hade kul! :D

2010-04-08 @ 11:46:51
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0