A place for me

Dagen som gick från att vara hur slapp som helst till att vara riktigt duktig... Fram tills klockan var fem gick jag mellan sängen och datorn hela tiden, men sen tog jag tag i mitt liv och bestämmde mig för att städa i klädkammaren (mitt blivande dressing room). När jag höll på där hittade jag först några bilder på min gammelmormor Elsa, min skyddängel. Det är verkligen ganska otroligt hur mycket jag älskar henne även fast det var tio år sen hon dog. Jag började nästan gråta när jag kollade på bilderna. Mitt älskade lilla spöke<3
När jag städade vidare hittde jag andra kort, nämligen mina föräldrars bröllopskort. Då började jag nästan att gråta igen. Herregud vad är det med mig? Så fina var dom! Jag kommer inte ihåg så mycket från den dagen eftersom jag bara var 3,5 år, men minnena jag har är väldigt fina!


Underbara klänning<3


Det blev riktigt fint därinne tillslut, och nu kan man till och med gå in! Nu ska jag bara se till att gå ut med allt skräp. Jag har sparat det roligaste till sist alltså...


Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Neeej vad söt <3

2010-04-25 @ 00:54:00
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0