Segelbåt, here I come!

Idag har jag tagit farväl av min älskade Charm... Egentligen så kommer dom inte och hämtar båten föränn på fredag tror jag, men jag kommer antagligen inte att ta mig dit igen innan dess. Hjälpte pappa när han skulle köra ut den ur garaget för att han skulle starta motorn. Sen hjälpte jag till när han skulle backa igen och när jag hade tänkt att hoppa upp så frågade han om jag ville köra bilen lite. Deklart jag ville! Så jag satte mig bakom ratten, släppte bromsen och så körde den iväg av sig själv. Jahopp, det var ju enkelt! Körde runt lite i området och det gick väldigt bra. När jag hade kört klart så märkte jag att jag hade glömt att ta på mig bältet, men det kommer väl det också en dag.
Jag åkte hem direkt efter det så jag satt inte i båten en sista gång... Men jag tänkte att det var sista gången jag satt i den när vi skulle ta upp den så jag tror jag överlever ändå.


<3




Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0