Beställd av underbaraste Melinda

Hahah bara för att Melinda har varit så duktig att hon har bloggat flera gånger det senaste dygnet så ska hon såklart klaga på att jag inte har gjort det. Men nu ska jag vara lika duktig, sådeså!

Okej... Vad ska jag skriva om då? Kan ju försöka skriva lite kortfattat om gårdagen (försöka är inte samma som att lova!).

Skola först med scenisk gestaltning, engelska, matte och historia. Efter det så gick vi och köpte godis till kvällen. När vi kom tillbaka till skolan så samlades alla i klassen vid bollarna. Då bjöd rektorn oss på tårta. En väldigt fin tårta faktiskt! Den var vit och så var estetloggan tryckt med svart på! Kan det bli snyggare?! NEJ de kan det inte!

Sen blev det lekar och korv innan vi hoppade på bussen till Vara för att se Onkel Vanja med 1,2,3 Schtunk. Riktigt bra var den, fast den blev lite seg i slutet. Aja, när vi kom hem igen så fixade vi sovplatserna på scenen och där låg vi sen och kollade på film. Myyyyys!!
 
När den var slut så underhöll några tvåor oss och sen var jag alldeles för trött för att inte somna...
Efter typ tre timmars sömn så blev vi väckta vid 7 och då var vi tvungna att packa ihop och städa innan vi fick gå ut och äta frukost och sen ge oss iväg.
 


Efter knappt en månad så ligger Es faktiskt farligt nära 9a! Vart ska det här sluta? Jo, år 2012 tar världens bästa klass studenten!!




Puss<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hihi jag har bloggat igen (a)<3

2009-09-19 @ 22:13:47
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha tack ;)

2009-09-20 @ 12:19:29
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag är ju så ybersnygg på det där kortet alltså.. :P

tack för kvällen :D

2009-09-20 @ 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0