You know you love me

Nu är det söndag igen och jag fattar inte att det kan gå så fort! Veckorna verkar bara bestå av måndagar och fredagar nu för tiden. Vet inte vad jag ska tycka om det. Korta veckor innebär att det snart är jul, men också att dagarna med klassen försvinner...

Men aja, vad har vi lärt oss denna veckan?
~ Lisas katt gillar köttbullar
~ Rockrummet på musikskolan är bättre isolerat än dom andra rummen (annars har hela musikskolan hört mej...)
~ Lisa kan inte spela fjortis för då kvävs hon har skolans köttfärssås
~ Bilddagboken har något emot mej för jag loggas ut hela tiden
~ Man kan inte få nog av Taylor Lautner
~ Jag får vara zombie en liten stund i alla fall
~ Richard tror att vi inte har någon fritid, utan att vi bara pluggar historia (vilket vi gör nu)
~ Man borde sätta mute-knappar på folk

Ikväll börjar Gossip Girl igen och jag är lycklig!


Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

- kissen vill ju ha en köppulle...!

- OMG, asså, serri. nån måååste barah ge mejj lite helat vatten från sydkorea. det är typ huvudstanden i kina tror ja...

2009-10-18 @ 19:03:13
Postat av: Ronja

När är du på spökvandringen då? tror att jag ska gå :D

2009-10-19 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0