Pappa...

Idag vaknade jag hos min Michelle. Jag är så fruktansvärt seg på morgonen (eller ja...alltid) så jag gick upp en halvtimme innan henne. När jag kom till skolan så var det teater direkt. Så underbart! Vi fick improvisera och när Sterner går in på scenen så kan det inte bli annat än bra! Sen började det snöa också så det kunde inte bli bättre!

Resten av dagen flöt på bra. Fick ju bort tandställningen där uppe igår så det känns som att jag har gått omkring leende hela dagen. Men det är otroligt härligt!

Asså jag måste verkligen bli bättre på det här med planering! Eller jag är ganska så bra på att planera egentligen, men mitt problem är att jag har svårt att följa den... När jag kom hem från skolan så skulle jag göra historia men jag har inte börjat än och nu måste jag fixa maten. Jag orkar inte göra det sen heller så nu vet ni vad jag kommer göra i helgen. PluggaPluggaPlugga!



Puss<3


Kommentarer
Postat av: michelle

:) <3

2009-10-22 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0