High fiveish!

Kan inte någon bara tala om för mej vad det är jag håller på med egentligen? Jag har sjuttioelvatusen saker att göra och känner mej jättestressad men jag gör inget åt det utan sitter bara här. Och det, mina vänner, är inte bra!
Istället för att ligga på golvet framför datorn så borde jag
*Läsa på historiaprovet tills imorrn
*Läsa klart engelskaboken tills imorrn
*Packa alla mina grejer som ska med till usa
*Göra pannkakor till mej och syster

Men av någon anledning så vet jag liksom inte vart jag ska börja... Jag är bara väldigt stressad och känner att tiden inte kommer räcka till.


Jag har sagt det massa gånger och kommer säga det massamassa gånger mer men min klass är underbar!



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0