Ett väldigt nödvändigt inlägg

Vet ni vad?! Jag tycker att det borde finnas en lag på att alla ska ha ett solarium hemma. Jag är verkligen i behov av ett just nu. Det är nästan värre att se hur det bruna försvinner än att vara blek... Riktigt jobbigt faktiskt när man var så glad för bara en vecka sen för att man var brun, men nu verkar färgan ha gjort sitt och abdikerar från ansiktstronen.
Fast egentligen kanske den inte försvinner lika fort som man tror... Man kanske bara väjner sig mer vid det. Hmm...
Hur som helst så vill jag ha ett solarium ändå för jag vill känna mig brun jämt! I alla falla ett tag till... Men det bästa vore ju att man fick åka iväg till något varmt land för den brännan blir så mycket bättre på något sätt. Det står för och påminner liksom om nånting...
Ni kanske inte fattar vad jag menar och det kanske inte ens jag gör så jag klandrar er inte.





puss<3



Grattis till Lousie som fyller år idag!!!!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Brännan utomlands blir bättre plus att "sidorna" på kroppen om du fattar vad jag menar, aa där kommer inte solariet åt riktigt men det är ju bättre än inget men mer plus till naturlig brun färg :D

2009-11-10 @ 21:05:26
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0