in a bowl of fruitsalad

Måste bara skriva lite om dagarna som gått;)

Onsdag- skola först och sen var det bråttom bråttom hem så att jag hann äta innan jag var tvungen att åka och sjunga. Kan väl inte säga att det gick så bra eftersom min hals var dum mot mej. Hata förkylning! På kvällen kom min favoritmoppebrud hit och vi kollade på Twilight och åt fruktsallad=P. Bättre sent än aldrig;) Grymt bra var den i alla fall.
Tack för kvällen<33


Torsdag- HKFK hela dagen= lediga:D Eller typ i alla fall. Jag putsade alla fönster i huset. Som tur var så slapp jag i alla fall putsa dom utomhus också eftersom molnen hade bestämt sig för at regna hela dagen. På eftermiddagen samlades alla dramor hos Matilda för att kolla på Madagaskar. Är det bara jag, eller blir den roligare för varje gång man ser den?

Fredag- SPEX! Efter att ha gått omkring och tänkt och tänkt och tänkt på vad man ska vara denna stora dag så kommer räddaren Melinda med en väldigt bra idé. Vi skulle vara ängel och djävul (en sak jag inte fattar är varför vi inte tänkte på det tidigare. Det är ju inte så svårt att komma på). Så jag lyckades hitta en gloria att låna av Matilda, en vit klänning och glittrig eyeliner. Var väldigt kul att se alla springa runt utklädda. Det var allt ifrån emos, hulahula "tjejer" (heter det så?), brandmän, badande folk och bebisar. Längtar till korten kommer! Sen hade vi bara bild och efter det slutade vi:D Dom flesta av oss i alla fall eftersom vi hade vart på dansen. När jag kom hem var jag tvungen att skriva engelska upsats och jag antar att det är så hela min helg kommer att se ut... Wish me luck





Puss<33

Kommentarer
Postat av: Michelleeeee

hahaha, bilden xD men du fruktsallad är helt enkelt bara bäääst<3 och du + twilight kan inte bli annat än succé;) puss på dig<3333333333333

2009-05-09 @ 10:44:10
Postat av: Michelleeeee

sv. haha, okej, måndag alltså? ;) kan du då, då? <3

2009-05-09 @ 14:49:04
Postat av: Michelleeeee

nu hamnar du efter med bloggnikngen igen fyllan -.- höhö^^<3

2009-05-12 @ 22:23:18
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0