tre kilo tid, tack!

Vem var det som sa att 9an var chill?? Jag har i alla fall ingen aning, men den personen kan i alla fall inte gått klart. Allt, och då menar jag verkligen ALLT kommer mot  slutet. I början var det massa föreläsningar och sånt, men nu i slutet vill alla lärare att vi ska skriva uppsatser och göra prov. Det konstiga är att alla lärare också verkar tro att vi bara har det ämnet som de undervisar i så de tänker inte på att vi kanske har andra läxor också. Ett bra exempel är i So:n. Eftersom hon kollade på vårt provschema så märkte hon att vi hade väldigt mycket. Då kanske vi slipper provet, tänkte jag. Och det gjorde vi också! Hon bestämde att vi inte skulle ha ett prov (vi får ju inte ha mer än två prov i veckan) utan istället skulle vi ha ett skriftligt läxförhör på hela buddhismen. Öh? Vad är skillnaden! Då kan hon ju lika gärna kalla det ett prov för vi måste ju plugga lika mycket inför det ändå. Jag fattar inte...

Igår lämnade vi in allt teknikarbete. Riktigt skönt! Har inte hunnit göra något annat än att plugga hur länge som helst. I tisdags var jag till och med tvungen att välja bort draman. Fy mig! Och ännu mer fy skolan!!

Snart slipper vi i alla fall alla läxor och skit. För ett tag. Hoppas bara att allt studande visar sig i betygen sen, annars känns det ganska meningslöst...



Puss<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

9:an är värst :(

2009-05-25 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0