låt mig få sola! snälla...(a)

De som känner mig ganska bra vet nog att jag är allergisk mot pollen. Riktigt jobbigt ibland faktiskt, men jag klarar mig i alla fall. Men jag tror inte att gud tyckte att det räckte så han slängde på mig en förkylning också. Great!! (Y). Jag har lyckats komma upp ur sängen och tänkte att jag kanske skulle gå ut och sola bort min übersnygga bonnabränna från igår, men SJÄLVKLART ska grannen klippa gräset. Jahapp där förstördes min förmiddag. Om jag inte vill nysa sju gånger i minuten resten av dagen alltså. Ibland önskar jag att folk hade lite mer respekt för gud och vilade på söndagen så att allergiska kan få gå ut och bli lite bruna innan sommaren är över.

Vänta! Åh, jag hör inte gräsklipparljudet längre:D Jag måste bara bort och kolla!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nej, han hade inte slutat. Han hade bara kommit till andra sidan av gräsmattan. Lite längre bort alltså... Jag hoppas verkligen att han är klar snart i alla fall.



Michelle, du kan väl ringa mig? Har inga pengar på mobilen, men jag ringde från hemtelefonen typ direkt efter att jag hade fått ditt sms, men då hade du stängt av den;)





Puss<33


Kommentarer
Postat av: Michelleee

vi får vara imorgon istället, så spela in åt mig!:D<3

2009-05-31 @ 16:16:04
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0