Kommer sakna min michelle<3333333

Först och främst månste jag bara säga att gårdagen va den jobbigaste... någonsin! Hade halvt studat ihjäl mig med alla uppsatser och skit dagen innan så jag var ju redan trött. Igår morse hade vi np i biologi och senare på dagen hade vi låååång no (gick igenom massa viktiga saker så man va tvungen att hänga med hela tiden) och sist matte. Trodde jag skulle dö när jag kom hem. Åkte till draman och det hjälpte för stunden, men när jag kom hem igen var jag fortfarande helt slut i huvvet. Får lärarna verkligen göra så??

Har lite glada nyheter
- missade lite från tekniken eftersom vi hade övning med kören
- Ingen engelska imorrn så vi slutar typ två
Och bäst av allt...
- Har preliminärt kommit in i Skara:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Michelleee

Grattis!!!!!!!:D<333333333333333 du behöver inte sakna mig efter 9:an iaf, för förhoppningsvis kommer jag in på MoP och då är vi ju tsm:D men nu drar jag till Malta, så nu får du sakna mig , höhö^^ puss på dig godingen <3333333333

2009-05-15 @ 19:04:13
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0