ett löfte är ett löfte...

Har man lovat Michelle att skriva så har man;D<3

Igår var jag och dansade. Alltid lika kul:) Men lyckan tog slut precis efter för då berättade dom att dom bara skulle köra på tisdagar nu. Happ... Så trevligt för mig. Jag har ju drama på tisdagar så jag får dansa i sommar istället "/  Men mycket hellre drama än dans!
Aja. Dagen gick i alla fall vidare med att städa för syster skulle ha kalas på eftermiddagen. Fick reda på att min ena kusin inte kunde komma för att han hade ramlat och slagit i huvudet och tänderna så han fick åka till sjukhuset istället. Stackarn<3 När hans mamma kom till oss lite senare så låg nästa barn på marken och grät (hennes såklart=P). Han hade hoppat ur studsmattan och slagit i huvudet han med, men han klarade sig ifrån sjukhuset i alla fall.
Avslutade dagen med godis ofc;)


puss<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! felicia is back!!!!!!!!!;)<33333333

2009-05-03 @ 12:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0