en förkylds bekännelser

När jag gick och la mej igår tyckte jag att det skulle bli riktigt skönt att få sova länge nästa morgon.*Klick Klack* Sova en måndags *Klick Klack* morgon. *Klick Klack* Sova ut hur *Klick Klack* länge man *Klick Klack* MEN VAD ÄR DET?? Självklart vaknar jag vid 7 av att mammas klackar går runt genom huset. Lyckades i alla fall somna om i en timma. Sen låg jag och försökte fördriva tiden en stund med tv och spela nintendo ds. Efter ett samtal från Michelle fick jag reda på att vi inte skulle åka till Skövde så tidigt som vi tänkt oss utan lite senare istället.
Efter en stund ringde mamma och hon var helt säker på att jag skulle få preliminärt besked från Skara idag. Kollade posten, men hittade till min besvikelse bara reklam.
Jag och Ronja var tvungna att skicka in vår ansökan till sommarlovsentreprenörerna också så Ronja fick sitta med det en stund innan vi kunde skicka den.
Pratade med Michelle för en stund sen och hon kommer om 45 minuter så jag måste göra mig iordning, ta en ipren och göra ett tappert försök att se ut att va lite mindre förkyld än vad jag egentligen är.


puss<33


Kommentarer
Postat av: Michelleeeee

haha! vad bra att du va vaken! jag trodde jag väckte dig x) jag skulle bara rinfga så fort ja vaknade, men då var ju klockan typ bara 8 xD du gjorde ett bra jobb Fyllan<3 för jag märkte inte att du var förkyld;)

2009-05-04 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0