"samma som att mobba någon som inte finns"

Jahapp

Vårt internet gillar inte mig och slutade därför att fungera så jag har inte kunnat skriva eller kolla något. Så nu ska jag bara skriva klart detta, kolla andras bloggar, kolla andras bilder på bdb och tillslut släppa en bildbomb från klassresan. Sjukt kul var det! Jag kanske skriver om det sen, om jag orkar...




En sak till bara: Jag fick ett mail från Skara. De tar in 26 elever istället för 16. Är detta bra eller dåligt? Hmm... Jag tycker att det är bra för att då ökar chansen att man kommer in, men eftersom jag har ganska mycket över medelpoängen så hade nog klarat det ändå. Hoppas jag. Samtidigt tycker jag att det är lite dåligt också. Då kommer de som kanske inte var så bra in också och jag får inte den där lilla mysiga klassen jag ville ha. Jag hoppas verkligen att den kan bli mysig ändå. Jag vill ju inte låta negativ;)


Puss<33

Kommentarer
Postat av: Michelleee

grr? ;)

2009-06-11 @ 19:13:26
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0